اقتصاد

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت تداوم خواهد داشت

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت تداوم خواهد داشت

به گزارش برنا، اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: بانک رفاه کارگران تعامل بسیار مناسبی با پزشکان عمومی کشور دارد و از طریق همکاری‌های مشترک توانسته‌ایم گام‌های تعیین‌کننده‌ای در مسیر ارتقای سطح سلامت جامعه برداریم.  

وی با اشاره به جامعه گسترده پزشکان کشور گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون توانسته است به حدود ۲۵۰ هزار نفر از این عزیزان در رسته‌های مختلف پزشکی و درمانی خدمات‌رسانی کند و با ارائه خدمات مختلف اعتباری، دیجیتالی، بیمه‌ای، ارزی و. از آنان حمایت کند.  

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اقدامات ارزشمند جامعه پزشکی کشور در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی ازجمله اولین کشور‌هایی در جهان بود که با رشادت‌های پزشکان و پرستاران و با حمایت‌های بانک رفاه کارگران موفق به ریشه‌کنی این ویروس منحوس شد.  

وی تصریح کرد: این بانک در اکثر بیمارستان‌های کشور دارای شعبه یا باجه است و از نزدیک سختی‌های کار پزشکان و پرستاران را لمس می‌کند و به سهم خود سعی کرده است تا همیار ارزشمندی برای آنان در مسیر ارائه خدمات باشد.

للـه‌گانی به برخی از اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت کشور اشاره کرد و گفت: مشارکت در احداث کلان‌بیمارستان‌های غدیر تهران، بندرعباس، قزوین و. ازجمله اقدامات این بانک در این زمینه محسوب می‌شود.  در راستای ایفای نقش اثربخش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان بندرعباس نیز با کمک‌های بلاعوض این بانک و پالایشگاه نفت بندرعباس احداث شده و بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ماهشهر با حمایت‌های بلاعوض بانک و شرکت پتروشیمی امیرکبیر در حال احداث است.  

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: حمایت از احداث خوابگاه‌های دانشجویی مجردی و متاهلی از دیگر اقدامات این بانک در راستای حمایت از حوزه سلامت کشور است و تاکنون در احداث تعداد زیادی از این خوابگاه‌ها مشارکت داشته‌ایم.

وی افزود: در سال‌های اخیر به منظور تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور بیش از ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت کرده‌ایم.  

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به طرح‌های تسهیلاتی این بانک به منظور حمایت از جامعه سلامت کشور اشاره و طرح “جهش مهر سلامت” را ازجمله این طرح‌ها برشمرد و گفت: پزشکان و پرستاران از طریق این طرح می‌توانند تسهیلات مناسبی دریافت کنند.  طرح‌های فارما، حرکت، افق، ماندگار و… از دیگر طرح‌های تسهیلاتی این بانک هستند که فعالان حوزه سلامت می‌توانند از آنان در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و اقدامات اجرایی خود استفاده کنند.  

للـه‌گانی گفت: طرح‌هایی نیز هستند که پزشکان در صورت نصب پذیرنده بانک رفاه کارگران و یا واریز حق بیمه از درگاه‌های اینترنتی این بانک از مزایای ارزشمند آنان بهره‌مند می‌شوند.  

وی به پرداخت ماهانه حدود ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط خاص این قشر، بخشی از این تسهیلات در راستای ارتقای سلامت این عزیزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با جامعه سلامت کشور خبر داد و گفت: پزشکان و پرستاران جزو اقشار زحمت‌کش و اثربخش کشور محسوب می‌شوند که با عملکرد اخلاقی و انسانی خود در شرایط سخت در کنار مردم هستند.  

للـه‌گانی در پایان به توافق بانک رفاه کارگران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: این توافق‌نامه اخیرا منعقد شده است و براساس آن ۶۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق این بانک به منظور پرداخت تسهیلات بدون میانگین به فعالان حوزه سلامت کشور اختصاص خواهد یافت. این توافق‌نامه به زودی اجرایی می‌شود.  

 شایان ذکر است، در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و انجمن علمی پزشکان عمومی کشور به امضای دکتر للـه‌گانی مدیرعامل این بانک و دکتر ولی‌پور رئیس این انجمن رسید.  

گفتنی است، همایش و نمایشگاه تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی از امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز و تا روز جمعه ۲ شهریور ماه ادامه دارد. بانک رفاه کارگران با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال در حوزه سلامت کشور، حضور موثری در این همایش و نمایشگاه دارد.

 این بانک به عنوان بانک سلامت‌محور و یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور با حضور فعال در این مهم ضمن معرفی برخی از خدمات، محصولات و دستاورد‌های خود در سال‌های اخیر، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، کارآفرینان، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه را فراهم کرده است.

بانک رفاه کارگران با رویکرد تشریح ظرفیت‌های حمایتی این بانک از حوزه سلامت کشور و معرفی ابزار‌های نوین تامین مالی در این رویداد حضور یافته است و با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی این همایش بخشی از اقدامات و دستاورد‌های خود در بخش‌های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا